Telemarketing prodaja proizvoda

Postovan od Guca Smeštaj (Guca Accommodation) u 01:51 sa Nema komentara

 

 


Telenet Call Centar je specijalizovan za usluge procesa naručivanja i prodaje proizvoda i podržava sledeće servise: 

Zahtev za proizvodom 
Operater u call centru prima poziv korisnika koji se interesuje za neki od proizvoda. 

Opis proizvoda 
Baza podataka koja pruža detaljni opis svakog proizvoda gentu pomaže u pitanjima i znatiželji korisnika. Model je prilagodjen radu operatera tako da u potpunosti je omogućeno vodstvo kroz set različitih pitanja, gde u pojedinim trenucima operateru može izaći ponuda nekog od proizvoda koja odgovara upitima korisnika. 

Pretraga 
U realnom vremenu, korisnik može dobiti sve relavantne informacije. Sa barom za pretragu, operater call centra veoma jednostavno može identifikovati i selektovati proizvode za koje je korisnik zainteresovan


 

 

Prodaja robe, ima za primarni cilj ostvarivanje što većeg profita. Prodaja sadrži aktivnosti konverzije mogućnosti u stvaranje narudžbi, uključujući prezentaciju, predpostavke, pregovaranje i stvaranje bliskog odnosa sa poslovnim partnerima i korisnicima. Imajući u vidu inteligenciju marketinga koja je sadržana u konkurentskim strahovima, trenutnom biznisu na tržištu i trendovima, primarni cilj prodaje je ostvarivanje odgovarajuće koristi i profita u organizaciji, kao i povećanje lojalnosti korisnika. Na slici mozete videti software koji koristimo za snimanje razgovora klijenata, odnosno listu ugovora koji su realizovani u Call Centru za jedan od projekta. Posebno verifikaciono telo u Austriji vrsi kontrolu snimljenih podataka, na osnovu cega se i ugovor o telemarketing prodaji priznaje agentu i nasem Call Centru. 

Prodaja predstavlja prvu mogućnost za preduzeće kako bi utvrdila sve važne vrednosti koje se mogu očekivati u budućnosti njenog poslovanja. Ona takodje igra važnu ulogu (koja je često zanemarena) u kreiranju pravila po kome će potrošači reagovati na ponudu tih proizvoda. 

Praćenje naružbenice 
Veliki broj poziva Korisničkog servisa je znatiželja korisnika o statusu njihove pošiljke. Da li je paket poslat? Kada treba da stigne? Kako će biti isporučen? Ukoliko imate potrebu za ovakvim servisom, Telenet može razviti bazu podataka koja će opsluživati klijente, tako da se u svakom trenutku mogu pratiti informacije vezane za status pošiljke. 

Web Call Centers 
Ukoliko ste zainteresovani da na vašem sajtu implementirate opciju 24/7 web call centar servis, javite nam u vezi detalja.



Pored toga što je cena usluge servisa Telenet Call centra veoma mala, na ovaj način bićete dostupni korisnicima u svako doba. Jednostavnim klikom na ikonu “Free call” dobija se operater Telenet Call Centra. Web Call centar servis je podeljen na pružanje osnovnih informacija i pružanje specijalnih informacija kao proizvod kampanje

  
Korisnički Servis 
Jedna od opcija kojom agenti upravljaju unutar Korisničkog servisa su pritužbe ili žalbe korisnika. One su po pravilu kordinirane kroz Menadžment informacioni sistem stvaranjem odnosa veze B2B, B2E, B2C. Agent može usmeriti zahtev ili poziv na brz i efikasni način, čime utiče na zadovoljstvo korisnika i stvaranje kvalitetnog CRM odnosa. 

Žalbe 
Telenet Call Centar vrši stalnu obuku svojih zaposlenih u zavisnosti od zahteva klijenata i složenosti call centar sistema. U delu osnovne obuke operateri se uppoznaju kako da razgovaraju sa nervoznim ili ljutim korisnikom, uče ispravnu etiku ponašanja, a u delu profesionalne obuke upoznaju se sa smernicama i zahtevima specijalne kompanije za koju se radi posao. Svi zaposleni operateri u Telenet call centru znaju perfektno najmanje jedan strani jezik. Za sada pokrivamo englesko, francusko, nemačko, bugarsko, rumunsko i mađarsko govorno područje.