Politička istraživanja!

Postovan od Guca Smeštaj (Guca Accommodation) u 01:30 sa Nema komentara

Telenet Marketing Centar u saradnji sa Call centrom vrši politička istraživanja tržišta. Sobzirom da je Info Telenet Group zasnovan na profesionalnoj osnovi i nije politički opredeljen, sva istraživanja se obavljaju krajnje profesionalno. Ponuda se sastoji u istraživanjima, anketiranjima glasača, mogućoj segmentaciji u odnosu na region, grad, biračko mesto, opredeljenost, procenu izlaznosti glasača itd. 


Ukoliko Vam je potreban Call Centar koji ima podršku za političko glasanje na nacionalnom ili lokalnom nivou, evo nekoliko servisa koje smo spremni da Vam ponudimo:

Političke telefonske sobe 
Političke telefonske sobe. Za više informacija u vezi Glasačkog Kontakt Centra kao što je Glasač ID, Izađite na glasanje, Pozivi za podsticanje glasanja, itd.

ID Glasanje 
Agent poziva potencijalnog glasača da bi ustanovio za kog kandidata će glasati. Odgovor je segmentiran na tri kategorije: ZA, PROTIV, NEOPREDELJEN. Ovo može biti brzi način da saznate koliko će glasača glasati za kandidata. Dakođe sadrži deo kampanje koji se fokusira na deo glasača koji su NEOPREDELJENi. 

Pozivi za podsticanje glasanja 
Pozivanje potencijalnog glasača (obično izborom liste kandidata koji su neopredeljeni). Izborom glavnih pitanja potencijalni glasači se dovode u odnos snaga i prednosti kandidata (suprotan slabostima političkih kandidata). Podsticajni pozivi navode 2 ili 3 tačke koje predstavljaju prednost tog kandidata, a koji su izdovjeni kao najznačajnije karakteristike budućeg političara za same glasače. 

Izađi na glasanje 
”Izađi na glasanje” je poziv koji se upućuje pre samih izbora kako bi se motivisali glasači da izađu. Tekst kampanje “Izađi na glasanje” je veoma kratak i on treba pre svega da dobije od glasača obećanje da će glasati ukoliko se on izjasni kao NEOPREDELJEN. Kombinacijom spiska “Izađi na glsanje” i Podsticajnih poziva može se uštedeti novac, a ujedno postići željeni efekat. 

Produktivnost po satu
Korišćenjem “predictive dialer” opcije u call centru može se očekivati produktivnost operatera po satu od oko 40-45 minuta. Ostali deo vremena operater provede čekajući sledeći poziv. Ukoliko tekst agenta zahteva vreme od 1 minute, treba očekivati 35-45 kontakta po satu. 

Plaćanje
Ukoliko je reč o novom preduzeću (dobavljaču servisa), plaćanje je nažalost 50% od cene troškova projekta. U nekim slučajevima ono može biti i 100%. Za sve poslovne partnere koji su već koristili naše usluge moguće su i druge vrste plaćanja (25-30% od cene troškova projekta, ili plaćanje po završetku projekta). 

Izveštaji
 Na osnovu zahteva dobijaćete dnevne i kumulativne informacije u vezi: 
· Broja ostvarenih kontakata 
· Broja kontakta po satu 
· Broja sati razgovora 
· Broja prekinutih veza ili loših brojeva 
· Dnevne i ukupne brojeve javljanja po kategorijama